ZGŁOSZENIE

Jeśli kupiony w sklepie produkt, nie odpowiada ci, możesz go wymienić lub zwrócić. 

Nie musisz podawać powodu, ale proszę, zgłoś to jak najszybciej podając w mailu:

  • numer zamówienia
  • co chcesz zwrócić/wymienić
  • na jakie konto zwrócić ci pieniądze

Dla ułatwienia skorzystaj z formularza zwrotu

Masz na to 14 dni, licząc od daty otrzymania towaru.

BARDZO, BARDZO WAŻNE

Proszę, zwróć uwagę, aby oddawany towar był nowy i nienaruszony – to jest warunek zwrotu pełnej kwoty. 

Dbamy o to, by sprzedawane produkty były pełnowartościowe i wysokiej jakości, dlatego za każdym razem, gdy odpakujesz, użyjesz, wypierzesz, czy zrobisz cokolwiek innego z produktem obniżasz jego wartość lub go niszczysz, a ja nie mogę go sprzedać. Wtedy mogę potrącić kwotę z całego zamówienia lub nie przyjąć zwrotu.

ODESŁANIE

Na odesłanie towaru masz kolejne 14 dni, ale im szybciej odeślesz, tym szybciej zwrócę Ci pieniądze. Środki zwracam po odebraniu produktu.

Koszty przesyłki za zwrot/wymianę ponosisz we własnym zakresie. 

Zwróć uwagę, aby produkt był starannie zapakowany i bezpiecznie dotarł do nas. Proszę dołącz do zwrotu paragon oraz formularz zwrotu – szybciej znajdę Twoje zamowienie. Możesz skorzystać także z formularza zwrotu, znajdującego się poniżej. Dopisz tam, na jaki produkt chcesz dokonać wymiany.

Towar odeślij na adres: 

  • Mayatomanik.pl 
  • ul. Buhla 11a/3, 
  • 45-626 Opole
WYMIANA

Jeśli odsyłasz produkt, aby go wymienić – nowy produkt wyślemy w ciągu 3 do 5 dni od daty dnia dostarczenia wymienianego produktu. Będziesz musiał dopłacić różnicę – jeśli cena wymienianego produktu jest wyższa lub otrzymasz zwrot, (do 14 dni), jeśli cena wymienianego produktu jest niższa.

Formularz zwrotu

Shopping Cart
Scroll to Top